Rénszarvas pendrive

 2009.11.13. 20:15

Mindig imádtam a plüss-öket. Egész kis gyűjteményem van belőlük. Többségük egy hatalmas fonott kosárban lakik és várják, hogy egyszer majd valaki játsszon velük. De van egy maci velem a munkahelyemen is és egy egérke az éjjeli szekrényemen csücsül, onnan őrzi az álmomat...

Előfordult már, hogy egyet-egyet elajándékoztam, mert elkunyizták az unokatesóim. De gyakoribb, hogy meglátok egy-egy kedves kis szőrmókot és még mindig nem tudok ellenállni neki. Így került hozzánk tavaly karácsonykor Pingi a táncoló és éneklő pingvin és a hatalmas brekegő Mushabelly béka is (www.mushabelly.com).

Idén is közeleg a karácsony és ekkor könnyebben elcsábulok. Ajándék ötleteken törtem a fejem, mikor rátaláltam erre az édi kis rénszarvasra, aki mellesleg hasznos tulajdonságokkal is bír. Nem, ő nem táncol és nem énekel. Ő pendrive-ot hordoz magával/magában.

Egy aukciós oldalon bukkantam rá. Szerintem nagyon ötletes és aranyos. Asszem ez az én ajándékom lesz magamtól. :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://myfairytaleworld.blog.hu/api/trackback/id/tr621523325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása