"Szerelmes" vagyok...

 2010.03.03. 19:49

... a nap fényébe

... a nap melegébe

... az eső illatába

... a szivárvány színeibe

 Zsongok a tavasszal és tele vagyok energiával. Már reggel munkába menet a napsütés kísér utamon és délután nem akaródzik hazatérni, mert csak sétálok-sétálok a napsugarak alatt. Feltölt és boldoggá tesz. Más tavaszi fáradtságra panaszkodik, míg én naponta sportolok, mozgok. Vágyom a mozgásra.

Új év, új tavasz, új lendület és a régi cél lebeg a szemem előtt. Beleférni ebbe meg abba a ruhába. Tavaly óta közeledtem már a célhoz, de még egy méret hátra van. Persze nem csak mozgással teszek ezért, hanem máshogyan is étkezek (de erre itt nem akarok kitérni). Most nagyon elszánt vagyok, remélem egy hét múlva is így lesz... :)

Ha megmarad a lendület és a lelkesedés, már nyert ügyem van.

A tavasz más számomra kedves dolgokat is tartogat, hiszen alig egy hónap és zöldellni fog az erkély. Dzsungelt varázsolok a lakásból. :) Már nagyon várom...

A bejegyzés trackback címe:

https://myfairytaleworld.blog.hu/api/trackback/id/tr321806659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása