Gyomaendrőd

2009.09.03. 18:32

Az augusztus 20-i hosszú-hétvégét Gyomaendrődön töltöttük.

Strandolással, napozással és pihenéssel...
Nem is gondoltam volna, hogy ilyen jól fogjuk érezni magunkat. Végig rekkenő hőség volt, ami nem jellemző a mi nyaralásainkra. Mint már említettem a balatoni nyaralásunknál is ha mi valahová üdülési céllal megyünk, akkor ott tuti, hogy esni fog és hidegfront érkezik. A párom szokta mondani, hogy: "Ha mi lemegyünk a Balatonra, akkor fellövik a viharjelzést és addig így is marad amíg nem indulunk haza. Onnantól megint jön a melegfront."
Egy kicsit a falu történetéről:
A település két falu Gyoma és Endrőd egyesüléséből jött létre 1982. január elsején. A Hármas-Körös partján fekszik. Nagyon szép a táj. Nevezetességei többek között a természetvédelmi területek a Körös mentén és a Kner Nyomdaipari Múzeum. Amit most csak kívülről csodáltunk meg de van egy nagyon szép szökőkút és emléktér a Kner családnak, amit meglátogattunk.
A gyomai részen található a Liget Gyógyfürdő. www.ligetfurdo.hu Véleményem szerint nagyon szép, tiszta, elég sok medencével és kedvező árakkal.

Kellemes szállásunk volt. Két éjszakát aludtunk a Szilvia Panzióban. www.szilviapanzio.hu Szintén meg voltam elégedve vele. Tiszta, jó állapotban lévő, otthonos, fürdőszobás, 2 ágyas szobát kaptunk. A "gond", amit aztán seccek alatt megoldottunk, csak a 2 ágy volt. De hamar összetoltuk őket és egész kényelmes volt, bár franciaágynak jobban örültem volna. De hát nem mi foglaltuk a szobát, hanem a párom szülei. Na, nem. Biztosan nem gondolhatták, hogy így 7 év után mi külön ágyban fogunk aludni... :)
Összességében nagyon jól sikerült ez a hétvége. Felülmúlta minden várakozásomat. A ragyogó napsütés, (amiben általában csak a munkahelyemen van részem, amikor megőrülök annyira felmelegíti az irodámat), a kellemes hűs víz az úszómedencében, ice and go (a kedvenc fagyim) és a "lazulás"... Egyszerűen nem gondoltam semmire. Sem munkára, hogy otthon mit kellene csinálni stb... Teljesen kikapcsoltam és ezért pihentem ki magamat igazán.
Igaz, hogy több, mint 3 órát kellett itthonról utaznunk ezért az élményért. De megérte.
2 hét múlva újra megyünk. :)

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.