Zanzásítva :)

 2011.04.08. 22:26

Az utóbbi két nap nagyon sűrűre sikeredett. Még a holnapi napom is zűrös lesz, sok elintéznivalónk van.

Vasárnap viszont az utolsó itthon töltött napon igyekszem megcsinálni az ígért képeket és a beszámolót erről a hétről.

Tömören:

Hétfőn 4 D ultrahangon voltunk. Szerdán bevásárló körúton voltam. Csütörtökön megtettem utolsó látogatásomat a védőnőnél, majd délután a nőgyógyásznál is. Pénteken reggel a kórházban kezdtem, megkaptam a beutalómat hétfőre, majd délután vásárolni voltunk a kedvenc üzletemben. :)

Szombaton, azaz holnap anyáékhoz megyünk a párom szülinapját ünnepelni, délután befejezik a fiúk a járólap fugázást, majd este jönnek a barátaink egy utolsó beszélgetésre. Többet nem lesz ilyen, hiszen mire hazajövök már 4-en leszünk és nem is tudom legközelebb mikor tudunk így összeülni beszélgetni.

Szóval vasárnap ígérem jövök és részletesebben írok mindenről.

A bejegyzés trackback címe:

https://myfairytaleworld.blog.hu/api/trackback/id/tr832810814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nani 2011.04.09. 12:49:14

Azért remélem ide rendszeresen fogsz tudni írni a kórházból is....

Csőryke · http://myfairytaleworld.blog.hu/ 2011.04.10. 21:45:58

Persze, igyekszem minél többet írni. Amint megkapom a mobil netem.
süti beállítások módosítása