Elhavazva

 2011.04.10. 21:53

Hát, nem úgy sikerült ez a mai nap, ahogyan terveztem. Egész nap ment a mosógép és pakolásztam, hogy mindent rendben tudjak itthagyni. Szóval egy perc időm sem volt, hogy leüljek és átgondoljam miről szeretnék itt írni. A másik ok, ami miatt nem tudtam írni, hogy a párom újratelepítette a rendszert a laptopomon. Jobb az, ha egy friss rendszerrel indulok a kórházba, meg hát így most minden ki lett archiválva dvd-re.

Fényképeket készítettem a lakásról, meg a babakocsiról, de még magamról pocakos képet nem sikerült. Ha nem felejtem el, akkor holnap reggel gyorsan készítünk egyet, aztán felteszem a gépre.

A következő bejegyzéssel, (amikor is megírom az ígért beszámolót és feltöltöm a képeket) körülbelül 3-4 nap múlva jelentkezem. Akkor fogom megkapni a mobil netet.

Holnap reggel 7-re megyek a kórházba. Szóval lassan nyugovóra térek. Hamarosan jövök újra. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://myfairytaleworld.blog.hu/api/trackback/id/tr892815499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nani 2011.04.14. 19:04:45

Remélem hamarosan tudsz jelentkezni és végre kapunk egy pocakfotót is....
süti beállítások módosítása