Növényeim

 2010.07.19. 17:58

Réges-régen, amikor elkezdtem írni ezt a blogot, sokat foglalkoztam a növényeimmel. Képeket készítettem róluk és nyomon lehetett követni a fejlődésüket.

Azóta sok víz lefolyt a Dunán és írtam itt mindenféléről. Viszont ez a téma elmaradt.
Szóval az a helyzet jelenleg, hogy:
Az erkélyen még nem sikerült kialakítanom egy olyan kertecskét, amilyet szerettem volna. De ettől függetlenül idén is vásároltunk paradicsom palántákat. Sőt, nem csak koktél, de most már nagyobb paradicsomaink is teremnek, hála nagymamimnak és a tőle kapott két paradicsom fának.
 
 
 
 
 
 
 
Idén már ettünk is a saját kis bio paradicsomunkból.
 
 
Sőt, csüngő eper palántákat is vásároltam.
 
A tavalyi mimózánk sajnos beteg lett és elpusztult. Van viszont idei mimózánk is.
 
A fügefa gyönyörű leveleket hozott és egyre több hajtása van. Szépen fejlődik.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A citromunk gyümölcsöt növeszt éppen és rengeteg ággal gazdagodott…
 
 
A kolléganőimtől kaptam egy liliomot, ami csak egy ideig ugyan, de feldobta az erkélyt.
 
 
És idén végre kaptam egy gyönyörűséges, álomszép golgota virágot is.
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://myfairytaleworld.blog.hu/api/trackback/id/tr882161687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása