Elkezdődött...

 2009.05.19. 23:17

Már több, mint egy éve olvasgatok blogokat. Mióta egy kedves ismerősömnek (Köszönöm Tollpihe, hogy betekintést engedtél és hogy általad megismerhettem a blogolást!) megszületett a kislánya.

Többször gondoltam rá, hogy én is blog írásra adom a fejem, de valahogy mindig lebeszéltem magamat róla. Mondván, hogy: "Úgysem lesz időm írogatni!", vagy éppen azzal a kifogással, hogy: "Ne utánozzak másokat!". Most mégis megtört a jég és úgy döntöttem elkezdem.

Ha nem minden nap lesz rá időm, akkor is teszek egy próbát, mert tetszik a szerkesztgetése és mert hátha valakit érdekel és valakinek lesz hozzászólása a dolgaimhoz...

Most boldog vagyok, hogy belefogtam, majd meglátjuk hogy megy!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Minden esetre köszöntök mindenkit Csőryke blogján!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://myfairytaleworld.blog.hu/api/trackback/id/tr1001132489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása