25. hét, babona, babakocsi:

 2011.03.14. 12:16

Hát, megint lemaradtam az írással. Nem így terveztem, csak közbeszólt a gyerek szoba tapétázása. Szóval most folytatom, ahol abbahagytam, aztán hamarosan csak beérem magam az írással.


Az orvosom már kb. félidő óta azzal fenyeget, hogy a 30. héttől be kell feküdnöm a kórházba. Sokmindenkivel beszélgettem már erről és mindenki úgy látja, ha semmi gond nincsen, akkor felesleges. De mivel nem egyszer elmondta már ezt az orvos, emiatt elkezdtem aggódni, hogy mire be kell feküdnöm minden kész legyen. Azaz kész legyen a gyerekszoba, meglegyen a babakocsi, a bútorok stb…


A családom azon az állásponton van, hogy be kell tartani a babona „előírásait”. E szerint a 25. hétig nem szabad semmit vásárolni a babáknak. Hiába magyaráztam, hogy igen, alapesetben ezt még 15 további hét követi, amíg az anyukáknak van bőven idejük vásárolni. De az én esetemben ezt csak további 5 hét követi, aztán kórház. Szóval a kórházból nem engednek ki vásárolgatni. Végül engedtem a család kérésének és kivártam. De amint elérkezett az idő, azonnal elindultunk babakocsit vásárolni.


Már hetekkel előtte elkezdtem számba venni az összes lehetséges ikerkocsit. Újat és használtat egyaránt. Ajtókat mértem, hogy ha egymásmellettit választanánk, akkor beférnék-e vele. Végül arra jutottam, hogy a legjobb döntés egy olyan kocsi lenne, aminek lecsatolható babahordozói (és későbbre sportülései) vannak. Így, amíg kicsik csak a hordozót (mikor nagyobbak, a sportülést is hasonlóképpen) kell felcipelni a harmadikra. A babakocsi váza lent maradhat a babakocsi tárolóban. De az ilyen kocsik, (amik azért is jobbak, mert egymás mögött helyezkedik el benne a két baba) újonnan rettenetesen drágák. Ezért a használt kocsik között keresgéltem és találtam.


Jané Twin Two a neve és minden szempontból elnyerte a tetszésünket. Két speciális hordozó van hozzá, ami vízszintesig dönthető és elég sokáig tudjuk majd használni, mert nagyobbak is, mint egy átlagos hordozó. Ez volt az, ami miatt ez mellett a kocsi mellett döntöttünk. Vannak hozzá sportülések is, amit ha nagyobbak lesznek a gyerkőcök, akkor tudunk majd használni. Látszik rajta, hogy használt, de használható. Jó tulajdonsága még a könnyű váza is. Bár még most sem tudom elképzelni, hogy valaha egyedül elinduljak sétálni a két gyerkőccel, hamarosan kiderül. Szóval beleszerettem ebbe a kocsiba, de majd meglátjuk, hogy mennyire lesz könnyű a használata. Lehet, hogy hamar lecseréljük. :)


Hamarosan teszek fel képeket is róla.


Visszagondolva túlaggódtam a dolgot, mert most sincs még késő. Van idő még vásárolgatni és mindent előkészíteni. :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://myfairytaleworld.blog.hu/api/trackback/id/tr432737972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása