Hosszú hétvége...

 2009.06.01. 11:38

Nem is tudom hol kezdjem, mert annyi minden történt mostanában...

A szerkesztgetésre nem nagyon jut időm, ezért még nem alakult ki a blogom saját design-ja.

Ez a hosszú hétvége szinte csak pihenéssel telik, mert nagyon rossz idő van. Esik már 3 napja szinte egyfolytában.

De azért boldog vagyok, mert van otthonunk és mindig akad valami tennivaló benne!!!

Hihetetlen, de megszerettem a virágokat!

Régen nagyon utáltam őket. Egyrészt azért, mert allergiás voltam/vagyok (már nem is tudom) a virágporra, másrészt meg feleslegesnek tartottam őket. Nem tudom miért, de idén tavasszal egyáltalán nem jött elő az allergiám. Már nem szedek gyógyszereket sem. Talán közrejátszik az is, hogy 1 éve nem dohányzom. Sose hittem, hogy valaha sikerül... Hát, igen. Változik a világ és ahogy "öregszik" az ember sokminden változik.

Szóval, egyre nagyobb érdeklődést mutatok a virágok irányában. Főleg a cserepes virágokat részesítem előnyben, mert azok sokáig ékesítik kis lakásunkat. De a legújabb lakóink pár pici paradicsom palánta, akik az erkélyen virágládában nevelkednek. Már alig várom, hogy a szép kis sárga virágok helyett megjelenjenek az első zöld gömböcskék. Pici koktélparadicsomok lesznek. Közben pedig töröm a fejemet rajta, hogy hogyan lenne a legjobb és legszebb az elhelyezésük. Valamiféle állványt kellene venni vagy készíteni.

A bejegyzés trackback címe:

https://myfairytaleworld.blog.hu/api/trackback/id/tr121156561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása