"Kavarog"

 2009.06.04. 15:12

"Bennem kavarog kimondatlanul pár gondolat, ami dacolva mindennel itt maradt, de most úgy szólna a szám."

Itthon töltöttem a mai napom. TNT-t hallgatok és olyan boldog vagyok, hogy nem is tudom kifejezni...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A kolléganőm esküvői képeit nézve a minap annyira belémhasított!!! Nekem is!!! Azt hiszem jár ennyi. Esküvőt akarok!!! Kedvesem viccesen közölte: "Ha szerzel olyan csipkés esernyőt elveszlek..." Később komolyan is beszéltünk róla. Szóval már csak közölni kell a családdal, hogy így vagy úgy de esküvő az lesz. Ha kicsi is, de lesz! Mert szeretném felvenni a fehér ruhát és egyszer az életben egy kicsit újra gyönyörűnek érezni magamat.

A másik dolog ami boldoggá tesz, hogy megyünk nyaralni. A barátnőm ötlete volt és most már 100 %, mert lefoglalóztam a szállást. Egy hosszú hétvége Balatonbogláron. Addig még van 3 hét. Kicsit rákészülök és fogyózok tovább, mert már egész jól alakul. De hát aki ismer az már megszokta ezt tőlem. Mindig fogyózok. Több-kevesebb sikerrel. Nem gáz, boldog vagyok én így is, de azért mindig próbálkozok jobban kinézni. Vagy ilyesmi.

A bejegyzés trackback címe:

https://myfairytaleworld.blog.hu/api/trackback/id/tr221163484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása