Cukorterhelés és újabb UH:

 2011.03.09. 19:20

A 24. héten kellett elvégezni a cukorterheléses vizsgálatot. Mindenki riogatott, hogy milyen rossz lesz. Ahhoz képest nem volt annyira szörnyű. Alapjában véve édesszájú vagyok. :) Amit nehezen tűrtem, hogy sokat kellett várni és hogy nem bírtam elmenni mosdóba, mert szörnyű körülmények uralkodnak itt. Konkrétan annyira büdös volt a mosdóban, hogy amint bementem már fordultam is sarkon, mert különben tutira elhányom magam. Szóval reggel 7-től délig ki kellett bírnom pisilés nélkül. Szerencsére az eredményeim teljesen jók lettek. Nem is mertem remélni, hogy minden rendben lesz.

Ugyanezen a héten ultrahang vizsgálaton is jártunk:
Egy új orvos volt a kórházban, vagyis csak számomra új, mert már régóta ott dolgozik, csak én még nem voltam nála. Először azt kérdezte, hogy miért jöttem 24 hetesen nem szoktak UH-ra jönni. Mondtam, hogy az orvosom kérte, hogy ellenőrizzük gyakrabban, hogy minden rendben van-e. Sokkal kedvesebb volt, mint a másik kórházas doki.


Ilyen nagyok már a kölykök:

„A” magzat:
BPD (fejátmérő): 55 mm
HC (fejkörfogat): 202 mm
AC (haskörfogat): 174 mm
FL (combcsont): 38 mm

„B” magzat:
BPD (fejátmérő): 51 mm
HC (fejkörfogat): 194 mm
AC (haskörfogat): 162 mm
FL (combcsont): 36 mm
 

Megkértem nézze meg a nemüket. Ő is mindkét babát kisfiúnak látta. Olyat mondott viszont, amit még eddig senki: „Elválasztó burok látható!!!” Lehet, hogy mégsem egypetéjűek? Akkor eddig miért nem látta senki sem az elválasztó burkot? Vagy ez nem azt jelenti?


 

A bejegyzés trackback címe:

https://myfairytaleworld.blog.hu/api/trackback/id/tr502725829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása