Egy csodás nap - kullancs vizit

 2009.06.05. 20:53

A hazafelé vezető úton az autóba besütve a nap sugarai már gyengédebben melegítettek. Érezni lehetett, hogy esteledik. Erőt vett rajtam egy kellemes fáradtság, be-be hunytam a szemem és hallgattam a kolléganők csicsergését. Ahhoz tudnám hasonlítani, mint amikor a strandon elalszik az ember. Nem tudom kifejezni ezt az érzést. Egyszerűen csak ültem, néztem ki az autó ablakán és elégedett voltam az egész világgal, az egész életemmel és boldog voltam, határtalanul boldog!!! A fák ágai között be-be sugározta fényét a nap és egy villódzás alakult ki, ami valamiért nem szemzavaró, hanem éppen ellenkezőleg kellemesen nyugtató volt. Később bekapcsolódtam a beszélgetésekbe, majd lassacskán hazaértünk.

Leírhatatlan élményben volt ma részem. Egy varázslatos napot tölthettem el egy kedves kolléganőm balatoni nyaralójában régi és új kollégák és kolléganők társaságában.

Nagyon finomakat ettünk, de a nap csúcspontja a mesés balatoni panoráma volt, ami a teraszról tárult elénk.

Reggel esős idő volt, sajnos még haza is kellett ugranom átöltözni (vagyis a sofőr arra kanyarodott, hogy felszaladhassak átöltözni), mert nem indulhattam neki a Balatonnak térdnadrágban és szandálban. Hideg volt, de mikor leértünk Alsóörsre, már ki-ki sütött a nap. Még egyszer rázendített az eső, de ebéd után már kellemes meleg lett és túrázni indultunk, hogy a sok finomságot kicsit ledolgozzuk. Ellátogattunk egy közeli kilátóba.

 Ezért amikor hazaértem az első a kullancs keresés volt, de szerencsére egyet sem találtam. Viszont ennek kapcsán észrevettem, hogy rengeteg anyajegyem van, olyan is amit bizony látnia kellene egy szakorvosnak. Hát, sajnos rá kell szánnom magamat...

Sajnos saját fényképekkel még nem tudok szolgálni (ezt a képet a netről szereztem), mert nem vittem magammal fényképezőgépet. A kolléganőim képeiből azért hamarosan teszek fel párat. 

El sem hiszem, hogy eredetileg nem akartam menni. Még reggel is nyűgösen-idegesen vágtam neki a napnak és mégis... Micsoda csoda-nap sült ki belőle.

Nagyon jól éreztem magam és őrzöm az édes kis levendula csokrot amit emlékül kaptam.

  

Egy élmény volt!

Köszönöm Ági :)

A bejegyzés trackback címe:

https://myfairytaleworld.blog.hu/api/trackback/id/tr821166203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása