Eltűnésem okai...

 2009.09.03. 21:54

 

Hááááát…
… egy ideje hanyagolom a blog írást, de mindennek megvan az oka.
Még igyekszünk kiélvezni a nap utolsó sugarait, mert hát hamarosan itt az ősz. Minél több időt kell a szabadban tölteni, mert jönnek az esős napok meg hetek és akkor már nem lehet. Már elkezdődött az iskola és csak remélhetjük, hogy idén is lesz még vénasszonyok nyara. Olyan hamar vége van a nyárnak. Mintha tegnap kezdődött volna…
 
Bringázni sajnos nem voltunk sokat mostanában. Ez köszönhető a hosszú munkahétnek meg a kerti teendőknek, amiben eléggé elfáradtunk. De ez az egy előnye lesz az ősznek. Legalább nem kell a kertbe menni.
Rövidek a hétvégék és csak egyre rövidebbek lesznek, ahogy nekem is elkezdődik a fősuli.
Mindig imádtam a tanévkezdést. Egyszerűen szerelmese vagyok az írószereknek. Tollak, színes mappák és társaik...
 
Voltam beiratkozni a főiskolán. Autóbusszal mentünk, hogy kitapasztaljam a járást. Aztán megkaptam az órarendem és rájöttem, hogy olyan korán sem és olyan későn sem járnak buszok, amikor nekem arra szükségem lenne. Na, bummm… Murphy Szóval most azon morfondírozom, hogy mégiscsak el kéne menni vasárnap arra az évnyitóra és most vonattal. Ja, és még azt is ki kell sakkozni, hogy melyik helyjáratos busz visz el a vasútállomástól a főiskoláig. Nagyon várom már az első tanítást, de attól tartok, hogy az első alkalom után rá fogok ébredni, hogy nagydolgot, nagyon nehéz dolgot vállaltam. Bár az első két nap még nem lesz fárasztó a többihez képest.
 
A szállás felháborítóan drága a főiskola kollégiumában. Mifelénk egy jobb fajta szállodában kerül ennyibe egy éjszaka. Így másik kollégium után néztem. Ma keresgéltem az interneten az ismerőseim között és lám. Van errefelé is nem is egy ember, aki erre a főiskolára jár/járt.  Tőlük talán megtudhatok pár hasznos információt utazásról, szállásról…
De addig is holnap megyünk újra Gyomaendrődre. Ugyanis a párom szülei 2 és fél hétig ott voltak. Mi vittük őket és mi megyünk is értük. Most megint ott alszunk egyet és majd szombaton jövünk haza. Sajnos holnapra túlnyomóan borult időt mondanak, aztán szombatra meg lehűlést. Így napozni már nem lesz alkalmam. Azért megelégszem azzal, ami eddig volt. Csodálatos nyarunk volt idén. Ilyen barna már nagyon régen voltam utoljára (önmagamhoz képest). Tavaly augusztusban olyan fehér voltam, mint a mentőautó. :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://myfairytaleworld.blog.hu/api/trackback/id/tr611358803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása