Karácsony környékére elmúlt a hatalmas állandó fáradtság, ami az első trimesztert végig kísérte. Hihetetlen volt, soha nem éreztem még ilyet. Egyszerűen annyiból álltak a napjaim, hogy munka után amint hazaértem, minél előbb ágyba kerüljek és reggelig durmoltam. Jellemző volt az első időszakra a túlzott érzékenység is. Nehezen bírtam a szagokat, émelyegtem - sokszor nem csak reggelente.


Nagyon vártam már, hogy mikor fogom végre érezni az első magzatmozgásokat. Van, aki azt mondja már 12 hetesen érezte. De hát ez sok mindentől függ. „Pedig ketten vannak a pocakomban, szóval már hamarosan biztos érezni fogom őket” - gondoltam. Olvastam róla, hogy ha este nyugodtan fekszem és magamra koncentrálok, akkor megérezhetem.


Karácsonyeste volt. Beszélgettünk anyukámmal, hogy milyen érzés is az, ha majd először megmozdulnak. Akkor éreztem először azt a csiklandozást. Lehet, hogy csak beképzeltem, mert sokat beszéltünk róla, de ez lett „hivatalosan” az első magzatmozgás időpontja.


2010. december 28-án érkezett el a 16 hetes AFP ideje. Az eredmény 1,16 MOM lett, ami jó lenne, ha egy héttel idősebb lenne a terhességem. Legalábbis ezt láttam az eredményen a határértékekből. De hát ugye ikreknél az AFP sosem pontos. Vagy lehet, hogy egy héttel mégiscsak idősebb a terhességem és az orvos elszámolta a heteket?

A bejegyzés trackback címe:

https://myfairytaleworld.blog.hu/api/trackback/id/tr582700595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása