Az elmúlt hónapról röviden…

 2010.01.01. 15:04

 

Először is minden ide látogatónak SIKEREKBEN GAZDAG BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK!

 

Kicsit eltűntem, mint az aranyóra, de nem csak innen. Rohan az idő és mindig le vagyok maradva. Történnek dolgok és sodor magával az élet, de szeretek így élni.

Muszáj beszámolnom arról, hogy még novemberben páromnak sikerült tornacipő mániámat megkoronázni egy tornacipőtáskával.

 

Majd megkaptam új szerelmemet, ami szintén lábbeli: egy bakancs.

De nem akármilyen ám…

 

Az utolsó analízis ZH-m után megajándékoztam magam és elmentünk a barátaimmal a kedvenc zenekarom koncertjére. Kitomboltam magam. 2010-ben is megyünk. Sőt, 2010-ben több koncertre is szeretnék eljutni. Megtetszett a dolog. :)

 

Elmúlt úgy karácsony, (ami különben a kedvenc ünnepem szokott lenni és várom és készülök rá, meg hangulat meg minden…) hogy egyszerűen észre sem vettem, hogy volt. Idén az utolsó pillanatra hagytam a vásárlást is és nem volt meg az a varázs, ami szokott. Attól függetlenül nagyon jó volt és imádtam a családommal lenni, mert mostanában rájuk sincs időm a suli meg a munka mellett.

Az első közös karácsonyfánkat is csak 25-én délután díszítettük fel párommal. Tudom, hogy sokak szerint giccses, de én imádom.

 

Szilveszterünk nagyon tuti volt! Gondolom, látszik a képen, hogy jól éreztem magam. Nem is fűzök hozzá többet.

 

 

Most kezdődik a jövő héten életem első vizsgaidőszaka. Drukkoljatok! :)

Majd jelentkezem, ha túl leszek rajta...

Pusszantás...

A bejegyzés trackback címe:

https://myfairytaleworld.blog.hu/api/trackback/id/tr661637104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása