Pandora

 2010.02.24. 18:41

Új szenvedélyt találtam magamnak a közelmúltban.

Sokmindent nem írtam még eddig magamról. Többek közt azt sem, hogy szeretek „kreatívkodni”, mikor olyanom van. Szoktam karkötőt meg nyakláncot fűzni és fonni, keresztszemest hímezni, mindenféle karácsonyi és húsvéti dekorációkat gyártani.
E mellett persze, mint a legtöbb nő én is imádom az ékszereket. (Főleg az ezüstöt.) Szóval szoktam magamnak is készíteni. Van a városunkban egy bizsus üzlet, ahová gyakran betévedek nézelődni. De mivel nagyon drága, ezért ami megtetszik azt, vagy ahhoz hasonlót készítek magamnak.
Hát, ehhez a karkötőhöz kell egy alap és a díszeit sem tudom saját kezűleg elkészíteni, de saját ízlésemnek megfelelően variálhatók a díszek és az interneten olcsóbban hozzá is jutottam.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Szóval most ez az új mániám. Cserélgetem a díszeit és már anyukámat is „megfertőztem”.
Létezik belőle nyaklánc és fűzhető fülbevaló is. :)
Így fest az általam összeállított karkötő:

A bejegyzés trackback címe:

https://myfairytaleworld.blog.hu/api/trackback/id/tr921787452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása