Harry Potter

 2009.08.03. 21:33

Biztosan sokan nem tudják rólam, de nagy Harry Potter rajongó vagyok. Nem is hagytam ki az új részt a moziban. Bár, kicsit csalódtam, mert részletesebben szerettem volna viszontlátni a vásznon a könyvet, azért élveztem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nagyon nem tetszett benne, hogy 12-es korhatárral játszották, mert a könyv szerintem nem gyerekeknek való és nem gyerekeknek íródott. Én nem vinném el a 12 éves gyerekemet egy ilyen vagy ehhez hasonló filmre. Kisebbet meg pláne...

 Nagyon megtetszett viszont egy teljesen nem a filmhez vagyis nem a történethez kapcsolódó dolog... Harry Potter torna dorkója. :))

Olyannyira, hogy addig mentem boltról boltra, amíg nem 3 pár különböző stílusú tornacipőt szereztem. :))

 Egy szárasat, egy szár nélkülit és egy csizmára hasonlító patentosat.

 

 

 

 

 

 

Az utóbbiról nem találtam képet a neten, ezért lefényképeztem a sajátomat. Lábon, jobban néz ki.

A bejegyzés trackback címe:

https://myfairytaleworld.blog.hu/api/trackback/id/tr201286826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása