Szerelem első látásra

 2009.09.03. 22:06

 

Én olyan beleszeretős vagyok…
Azt szokták rám mondani, hogy túlságosan ragaszkodom tárgyakhoz.
Nem számít, mert így szeretek élni. Imádni tudok dolgokat és képes vagyok álmodozni róluk hosszú heteken át, mígnem „megszerzem” őket. Vagyishogy ha nagyobb dologról van szó, akkor összespórolom a pénzt rá. Ez tesz boldoggá. Mondhatni az élet apró örömeiért érdemes élni.
Nagyon szeretem csinosítgatni a lakásunkat.
Idén januárban költöztünk és hát (mivel ez az első közös otthonunk) van még mit vásárolni bele. A bútorok olyanok amilyenek voltak otthon a régi (gyerekkori) szobánkban a szüleinknél. Illetve azért már vettünk 1-2 új dolgot is. Persze nemcsak (sőt éppenhogy nem) a bútorokról van itt szó, mert lehet egy lakást csinosítani függönnyel vagy szőnyeggel, de éppúgy egy szép ágytakaróval is…
Mindettől függetlenül is már régóta kedvelem az ilyen cuccokat árusító üzleteket. Most nyílt nálunk egy új (egyre ismertebb) dán eredetű ágynemű és bútor áruházlánc. Azt hiszem első látásra szerelem volt, mert nagyon hasonlít a kedvenc hatalmas svéd bútorüzletemre. Bár nagyon kicsi („ahhoz” képest), de rengeteg gyönyörű, kedvemre való lakástextilt találtam benne.
És az új szerelmem pedig:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Egy előszoba pad. Első látásra beleszerettem. A baj csak az, (azon felül, hogy elég drága is) hogy nem illik az előszobánkba ez a szín. Ezért keresgéltem az interneten, de csupán egy képet találtam, ami hasonlít.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ennek a színe jó lenne, de azt hiszem a vége az lesz, hogy beszélek egy asztalos ismerősünkkel és megcsináltatom. A kosarakat meg külön megveszem bele.
Hát nem gyönyörű? Nekem mindkettő tetszik. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://myfairytaleworld.blog.hu/api/trackback/id/tr131358842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása