Analízis

 2009.10.14. 19:51

Nem igazán jut mostanság lélegzetvételnyi időm sem a blogolásra.

Gyászos hangulatban számolgatok reggeltől estig napi nem is tudom hány órában. Pénteken matek ZH és csak ezen a héten tudtam rá készülni. Matematika tanárhoz járok és gyakorolok szorgosan. Nem tudom, hogyan fog sikerülni a pénteki napom, de drukkoljatok ha olvastok.

Vasárnaptól viszont lesz időm újra írni meg élni meg minden, úgyhogy hamarosan vidámabb témával (és érdekesebbel) jelentkezem.

Mondjuk, hogy milyen is lehet az idei sapka divat? Mivel hát beköszöntött a rossz idő. Nálunk ezerrel fúj a szél és szükségem lenne egy sapira, de nagyon bután állnak a fejemen. Ígyhát tanácstalan vagyok ezügyben.

Bár, szerintem nekem ez állna a legjobban:

:)

De ezt hagyjuk a jövő hétre, most visszatérek az én világomból a matematika világába.

A bejegyzés trackback címe:

https://myfairytaleworld.blog.hu/api/trackback/id/tr21450536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása