Sokmindenről nem számoltam be az elmúlt időszakban, de attól, hogy vizsgaidőszak volt, ugye az élet nem állt meg.
Január első hetében eggyel gyarapodott kis lakásunk lakóinak száma:
Egy fekete teleszkópszemű aranyhal. Szotyi lett a neve. Utólagos karácsonyi ajándékba kaptam a páromtól.
Mindig imádtam az állatokat. Volt már gyermekkorom óta akváriumom halakkal, teknősbékám, tengerimalacom (kopasz is) és kutyusom is.
Sajnos minden szőrös állatra allergiás vagyok, így tömblakásban nem tarthatok kisállatot. Maradt az aranyhal. De ha majd egyszer kertes házunk lesz, akkor szeretnék egy kiskutyát. Nem házőrzőnek, mert ami nekem tetszik, attól nem hiszem, hogy sokan megijednének.
Nagyon szeretem a Lilo és Stitch című rajzfilmet, mert rettentő aranyos szöveget sikerült szinkronizálni hozzá és persze a figurák is aranyosak.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hát, ez a szörnyű kis szörnyecske annyira csúnya, hogy szinte már szép. Így vagyok a bull terrier kutyusokkal is, hiszen olyan (egyesek szerint) csúnya egér fejük van. Na, de nem rájuk esett a választásom, hanem a már említett rajzfilm-beli szörnyre hasonlító kis (denevér fülű) kutyusokra:
 
Egyszer talán, majd.

A bejegyzés trackback címe:

https://myfairytaleworld.blog.hu/api/trackback/id/tr571756607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nani 2010.02.24. 09:24:53

Édes Kis Csúnyácskák! Szotyi is cuki! Már ha egy halacska lehet cuki! Remélem lesz egyszer kutyusod, olyan hálás állatok!!!

Csőryke · http://myfairytaleworld.blog.hu/ 2010.02.24. 19:43:45

@Nani: Szerintem lehet egy hal is cuki. :)
Hát, majd ha lesz gyermekünk, akkor biztosan lesz kutyus is. Főleg ha a kettőnk állatszeretetét örökli, tuti haza fog hurcolni minden állatot. :)
süti beállítások módosítása