Az ígért folytatás

 2011.01.24. 20:14

Nem is tudom hol kezdjem. Talán folytatom ott ahol abbahagytam:

Mindig egyszerűnek képzeltem el a menyasszonyi öltözetemet. Semmi csipke, semmi túldíszítettség. De amikor elkezdődött a valódi készülődés, csak az járt a fejemben, hogy egyszer megyek férjhez és nagyon szép akarok lenni. Megvettük a ruhát, a fátylat, majd jött az ötlet, hogy kesztyűt is szeretnék, sőt hát comb csipkére is szüksége van egy menyasszonynak. Beszereztem a legcsillogósabb nyakláncot és fülbevalót is.
Mikor ki kellett találni, milyen legyen a frizurám, akkor jutott eszembe, hogy valami nagyon csillogósat szeretnék a hajamba. Nem tudtam választani, ezért vettem két fejdíszt is. Végül a fodrászom döntött és egyik sem került a fejemre. Itt döbbentem rá, hogy igencsak túlzásba vittem a vásárlást. De a két kis koszorúslányom nagyon örült a fejdíszeknek. Majd farsangi bálon ha hercegnőnek öltöznek, nagyon jól fog jönni.
Folytatva a kiegészítők sorát még gyűrű párnát is vásároltam, hogy az is saját legyen és örök emlék váljon belőle, később ezt is megbántam, mert kaptam másikat ajándékba és azt használtuk az esküvőn.
Dióhéjban ennyi a lényeg. Hamar a megszállottja lettem a kiegészítőknek, mert tökéletes kinézetet szerettem volna. Végül mégsem lettem túldíszített, azt hiszem legalábbis sikerült megtalálni a kettő között a középutat.
Mostantól elkezdem pótolni mindazt, ami kimaradt az elmúlt hónapokban. Természetesen egy kis élménybeszámolóval kezdem az esküvőről, majd dióhéjban összefoglalva minden ami kimaradt.
A HATALMAS MEGLEPIM PEDIG:
Ez inkább egy külön postot érdemel!

A bejegyzés trackback címe:

https://myfairytaleworld.blog.hu/api/trackback/id/tr62610835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása