A hétvégén találkoztam egy nagyon kedves ismerősömmel és hogy az ő szavaival éljek: Megfertőzött engem ez a balkonkertészet.

Nemrégen egy cserepes aloe vera-val bővült a virágaink sora.

 És ilyen nagyok már a palántáink:

 

Megjelentek az első kicsi paradicsomok:

Kaptam egy aranyos öntözőkannát is. Kolibrifántnak neveztük el. Nem tudom melyikre hasonlít jobban. Egy kicsit kolibri egy kicsit elefánt jut eszembe az ormányáról.

Zárójelben megjegyzem, hogy persze idézőjelben írnék sokmindent, ha lehetne. De sajnos már megint elromlott egy billentyűzetünk és nem működik sem az idézőjel sem a zárójel...stb.

És a legújabb felfedezésemet még nem is mondtam. Van egy chips aminek az az új akciója, hogy virágmagokat adnak hozzá ajándékba. Nemsokára mimóza és szellemvirág... stb. tulajdonosok is leszünk. Legalábbis a magoké, aztán hogy mi kel ki belőlük... Amíg elférnek a lakásban és az erkélyen gyűjtögetem őket.

A bejegyzés trackback címe:

https://myfairytaleworld.blog.hu/api/trackback/id/tr31191920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása